Evidence objednávek

Program Objednávky slouží pro snadné vystavení objednávek a jejich evidenci ve firmách, školách a na úřadech.

První verze vznikla již v roce 2010 a od té doby bylo přidáno mnoho dalších vylepšení.

Díky programu snadno vystavíte objednávku, která má požadované údaje, dodržuje číselnou řadu a má stejný vzhled tiskopisu při tisku. Umí to rovnou poslat objednávku mailem jako PDF. Účetní navíc sama snadno zjistí z čísla objednávky na faktuře i detaily k tomu vytvořené objednávky. Kdo vystavil, jaká byla smluvená cena, jestli byla objednávka schválena atd.

Program je síťový a může v něm pracovat libovolný počet uživatelů současně.

Licence se poskytuje pro celou firmu nebo instituci za pevnou cenu a neplatí se žádné další pravidelné poplatky. Není tedy třeba řešit počet uživatelů. Program prostě můžou používat všichni zaměstnanci.

V případě zájmu je možné program zdarma vyzkoušet po dostatečně dlouhou dobu. Požádejte o zkušební verzi tady

Hlavní funkce programu

  • možnost zadat objednávku jako text, úplně stejně jako v běžných kancelářských aplikacích včetně možnosti formátování textu, vkládání obrázků apod.
  • možnost zadat objednávku jako položkovou - řádkovou, na zadávané položky do řádků funguje našeptávač, který nabízí nedávno objednávané položky
  • možnost zkombinovat objednávku tak, že obsahuje jak volně psaný text tak tabulku s položkami
  • číselník (evidenci) schválených dodavatelů se snadným filtrováním
  • vyhledání dodavatele v ARES podle IČ
  • možnost schvalování objednávek
  • historie objednávek se snadným vyhledáním
  • rychlé vytvoření nové objednávky zkopírováním a případnou úpravou nějaké starší objednávky
  • tvůrce objednávky má omezené možnosti dodatečných úprav
  • objednávku lze zařadit do nějaké kategorie, např dle požadavků rozpočtu, dle typu objednávky a podobně
  • lze vyplnit údaje typu platební podmínky, termín dodání, místo dodání
  • v nové verzi navíc přibyla pole pro číslo akce/zakázky a kontakt dané zakázky  to se hodí např. stavebním firmám, které objednávají materiál a služby na určitou stavbu a navíc potřebují do objednávky napsat i kontakt na stavbyvedoucího
  • u objednávky lze měnit její stav, např. odeslaná, dodaná, zaplacená ...
  • v patičce obejdnávky může být fixní text, např informace o GDPR apod.
  • u každé objednávky je možnost zadat interní poznámku, tu lze kdykoliv upravit, takže např lze v ní později zapsat informaci o termínu nebo způsobu dodání apod.
  • role administrátor může upravit i několik dní staré objednávky, ale starší už jsou neměnné i pro něj
  • v programu může pracovat více uživatelů najednou
  • tisk na tiskárnu nebo rovnou do PDF
  • naprosto jednoduché ovládání pochopitelné pro každého
  • snadná instalace programu, kterou zvládne úplně každý i bez pomoci IT, není třeba práv administrátora

Přehledné uživatelské prostředí

 

Přehledné zobrazení přehledu objednávek s možností výběru více řádků

Mnoho operací dostupných pomocí kliknutí pravým tlačítkem myši v tabulce objednávek

Náhled tisku s možností uložení do PDF